Stosiki

Mój pierwszy raz, czyli…stosik #1


Chyba zgodzicie się ze mną, że nie samymi recenzjami człowiek żyje 🙂 Dlatego też postanowiłam, że co jakiś czas będę zamieszczać na blogu krótkie posty dotyczące różnych książkowych zagadnień, lecz nie recenzje.

Być może jestem mało skromna, ale w pierwszym tego typu wpisie chciałam się pochwalić moimi najświeższymi zdobyczami bookowymi 🙂 Trafiły one w moje ręce dzięki uprzejmości i życzliwości współzałożycielki tego bloga – Magdy (dziękuję 🙂 ). Prosto z Amazona, jeszcze cieplutkie, anglojęzyczne skarby! Nie mogłam przejść obok nich obojętnie!

Stosik #1

1. Christine McGuire, Carla Norton Perfect Victim. The True Story of the Girl in the Box – oparta na faktach historia, która wstrząsnęła Ameryką. Colleen Stan, 21-letnia dziewczyna zostaje porwana przez małżeństwo Hookerów i przez siedem lat traktowana jest jak sex-zabawka, zmuszona zaspokajać ich zwierzęce żądze. Przez większość czasu więziona pod ich łóżkiem w skrzyni przypominającej trumnę, staje się ich niewolnikiem i ofiarą ciągłego poniżania… Na podstawie tej historii, nie kto inny, jak sam Jack Ketchum     ( zakładam, że nie jesteście zaskoczeni 😛 ) napisał opowiadanie pod tytułem „Right to Life”.

2. C. L. Taylor The Accident – Sue Jackson ma perfekcyjną rodzinę i wspaniałe życie. Jednak pewnego fatalnego dnia jej córka Charlotte zostaje potrącona przez autobus i zapada w śpiączkę. Niedługo po tym zdarzeniu Sue znajduje pamiętnik córki, a w nim szokujący wpis, który raz na zawsze odmieni życie matki i córki…

3. Jack Ketchum, Lucky McKee I’m Not Sam – zachwycona wcześniejszym dziełem tego duetu („Kobieta”) nie mogłam przepuścić takiej okazji. Książkę już prawie pochłonęłam, więc treść przedstawię wam przy najbliższej recenzji. Ale zapewniam, że jest niepokojąco i szokująco 😀

12 thoughts on “Mój pierwszy raz, czyli…stosik #1

  1. „I Am Sam” pochłonęłam rok temu i pokochałam totalnie ❤ A bardzo ciekawa jestem "Perfect Victim", bo opowiadanie czytałam i jak zwykle, no, Ketchum ❤

    1. „Perfect Victim” to będzie na pewno grubsza sprawa 🙂 Pewnie przeczytam zaraz po „I’m Not Sam”, żeby nie wypaść z Ketchumowego rytmu 😀

      1. No własnie – *”I’m Not Sam” (haha – pomyłka życia) 😀 to była doskonała nowelka – połknęłam w jeden wieczór 😀
        Czekam na wrażenia!

    1. Mam sporo książek po angielsku, głównie z second-handów, gdzie można je kupić za grosze 🙂 Ale te najlepsze pozycje niestety muszę zamawiać na Amazonie, bo nikt się jeszcze nie pokwapił, żeby je przetłumaczyć 😛

      1. niestety problem z tłumaczeniami jest duży.. pozazdrościć znajomości języka.. jak się przymierzam do poczytania czegoś po angielsku, ale jakoś odkładam.. a co do seconhandów to rzeczywiście można tam trafić ciekawe rzeczy.. oprócz książek ja swego czasu kupowałem też płyty.. w różnym stanie były ale coś tam się trafiało 🙂

Skomentuj

