Fantasy

„Notes Wędrowycza” Andrzej Pilipiuk


WP_20140809_001Jest! W końcu go znalazłam! Przedstawiam wam mój kajecik do zapisywania kolejnych pozycji książkowych do zapamiętania i przeczytania w przyszłości (czyli w przeciągu najbliższego miliona lat swietlnych 😀 ). Jakub Wędrowycz to ikona polskiej fantastyki, na kartach powieści przedstawiany jako pasożyt społeczny, degenerat i moczymorda. Nie wiem jak wy, ale ja jestem ogromnym fanem tego zadziornego staruszka. Przeczytałam prawie wszystkie książki, których głównym bohaterem jest  Jakub Wędrowycz i za każdym razem dobrze się bawiłam! Tutaj możecie podejrzeć cały cykl tych historii – KLIK.

Tym razem Andrzej Pilipiuk przygotował dla nas poręczny notes z zakładką – „mentalny rezerwuar, który pomieści wszystko to, co wycieka Ci z mózgownicy”*

W środku znajdziemy m.in.: przepis pod tytułem „Jak zakisić ogóra”, instrukcję montowania cepa, przepis na placek po Wojsławicku (o mamo! ale się uśmiałam 😀 ), a także Jakubowy kalendarz na rok bieżący z zaznaczeniem najważniejszych świąt, takich jak Dzień Gumy do Żucia, Dzień przeciw Ogrodom Zoologicznym, czy Światowy Dzień Toalet. Oprócz tego, na marginesach notesu odnajdziemy liczne zabawne zapiski i ogłoszenia, a nawet ślad zostawiony po kubku z kawą 😛

„Notes Wędrowycza” to pozycja obowiązkowa dla wszystkich fanów tego zabawnego moczygęby. A wszystkich, którzy jeszcze nie mieli okazji wbijać z Jakubem osikowych kołków w serca wampirów, a potem opijać tego przy szklaneczce domowego bimbru zachęcam do sięgnięcia po tę serię. Dobra zabawa gwarantowana!

* cytat pochodzi z okładki „Notesu Wędrowycza”

WP_20140809_015

WP_20140809_017

6 thoughts on “„Notes Wędrowycza” Andrzej Pilipiuk

  1. Pilipiuk jest świetny. Cenię go za dowcip, podejście z dystansem do polskiej kultury oraz ciekawe eksperymenty stylistyczne. moim zdaniem jest z najciekawszych polskich pisarzy. pozdrowienia.

  2. No takiej książki szukałem 😀 Co się przy niej pośmiać będzie można, polecić znajomym jako „pozycję obowiązkową”, no i przede wszystkim taką co to mi umysł przewietrzy od papierkowej roboty 😀 Ta lista toastów już mi przypadła do gustu, a czuję, że dalej będzie tylko lepiej 🙂 Dzięki wielkie za umieszczenie tej książki na blogu 🙂

Skomentuj

