Miszmasz

„Krudkie” podsumowanie :)


stripperZainspirowana wpisem Kawy z Cynamonem postanowiłam, że ja też poprawię wam humor, przytaczając najczęściej wyszukiwane frazy na naszym blogu 😀

Ale zanim zacytuję te zabawne, to chciałam przytoczyć te najbardziej popularne:

– małpia łapka w w jacobs (zdecydowanie Wasz faworyt 🙂 )

– niebieskooki chłopiec

– stephen king czarny dom

– maria nurowska drzwi do piekła

– pogrzebany peter james

– hannibal po drugiej stronie maski

 

A teraz te pozostałe, bardziej osobliwe:

– pięć faktów o pająku

– skupil sie w sobie podpisz to porownanie homeryckie (może nadal chodzi o tego pająka?)

– jak wyglondało dziecinstwo hannibala lectera ( musiało być bardzo cienszkie)

– maska dla ludzi chorych psychicznie

– krudkie opowiadanie o symbolach warszawskich

– wbrew moich najszczerszych chęci

– historia przedstawiona od konca do początku

– książka wieczór kawalerski zakopują w trumnie wypadek giną (i koniec wieczoru)

– porwanie do szalonego sexksu (chciałabym być bohaterką takiej książki 😀 )

Ponadto, chciałam Wam wszystkim serdecznie podziękować za odwiedzanie, komentowanie i czytanie naszego bloga. Ilość odsłon w zastraszającym tempie zbliża się do 10 tysięcy! Dlatego też obiecuję Wam, że kiedy ta magiczna liczba zostanie przekroczona, to zorganizuję konkurs z nagrodami 🙂 A więc zaglądajcie do nas jak najczęściej!

A na koniec mały prezent dla Lolanty 😀

 twarzoksiążka

16 myśli na temat “„Krudkie” podsumowanie :)

  1. o masakra, fraza ” wbrew moich najszczerszych chęci” i ten kawałek z trumną mnie rozwaliły. Rechoczę tak, że aż sąsiadka idąca korytarzem przystanęła na chwilę (znowu będzie, że ta spod dwójki to jakaś inna :D)

  2. „historia przedstawiona od konca do początku” – jest taki film. Hmmm, „Nieodwracalne” – bardzo brutalny. Sama nie widziałam, ale znajomi polecali.

      1. Z tego co mi wspominano to warto. Ja raz zaczęłam oglądać, ale niestety było tak późno, że zaraz na początku musiałam skończyć seans…

  3. O rany, nieżle z tymi wyszukiwaniami, ktoś miał dopiero fantazję!

    Moje „ulubione” to”
    „książka wieczór kawalerski zakopują w trumnie wypadek giną” – to chyba najkrótsze streszczenie, jakie miałem okazję przeczytać 😀

    „porwanie do szalonego sexksu” – no no, ciekawe jak autor tego pomysłu sobie taki seks wyobraża! 😀

  4. No to czekamy z niecierpliwością, aż magiczna liczba: 10000 stuknie 🙂 Nie mogę się napatrzyć na to zdjęcie z książką 😀 Jak by mi ktoś pokazał w nocy to bym padł na zawał (oczywiście z powodu strasznej okładki książki :P) . A co do tej książki, co to byś jej bohaterką chciała być 😛 Czyżby 50 twarzy Grey’a miało mieć konkurencję ? 😛

    1. Hehe, i pomysleć, że miałam zamiar wstawić zdjęcie z okładką „Kobiety” Jacka Ketchuma – ta to dopiero jest straszna 🙂 Szalony seks w żaden sposób nie kojarzy mi się z Greyem. To pewnie byłaby jakaś komedia 😀

  5. Fajne zdjęcie i na początku witam wszystkich. Po pierwsze muszę pochwalić bloga, ponieważ pojawia się tu bardzo dużo nowości i jest, co poczytać popołudniami i wieczorami. Muszę powiedzieć, że takie frazy, jakie nie raz ludzie wpisują to naprawdę sam bym nie wymyślił. Szalony seks nawet nie wiedziałem, że jest taka pozycja trzeba będzie znowu pogrzebać w nowościach bo ostatnio się zapuściłem w czytaniu.

  6. I tym razem internauci nie zawiedli. Już się bałem, że nie będzie nic z kategorii +18 i doprowadzi to do jakiegoś zaburzenia Mocy lub zniszczenia równowagi między Chaosem i Porządkiem.

    Świetne są takie listy. Można się zdziwić, jakich rzeczy ludzie szukają. 😀

Skomentuj

